شمایل استودیو

تصویرگر شمایل شما
کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

شمایل استودیو

تصویرگر شمایل شما

شمایل استودیو

استودیو شمایل برندی است که تداعی کننده تخصص توأم با تعهد است، افتخار ما در شمایل این است که با مفهومی نوآورانه، تصویرگر خاص ترین یادگاری ها از شیرین ترین لحظات زندگی تان باشیم.

و اینک روز مشاوره :
♥ ارائه مشاوره توسط کارشناس مربوطه
♥ بررسی خواسته های شما
♥ مشارکت و همفکری با شما در روند جلسه
♥ شخصی سازی پکیج مطابق انتخاب و توان مالی شما
♥ مشاهده نمونه کار فیلمبرداری و عکاسی
♥ مذاکره جهت عقد قرارداد در صورت پسند شما

اگر به دنبال آتلیه ای با کادر متخصص هستید تا با خیال راحت فیلمبرداری و عکاسی عروسی را بدستشان بسپارید ، ما می توانیم یک انتخاب اطمینان بخش برای شما باشیم . الآن نمی گوییم بهترین هستیم ، چون کسی بهترین است که در پایان، موجبات رضایتمندی شما را کسب کرده باشد ، اما خیالتون راحت ، بکارمون واردیم ...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

درباره پروژه بارداری

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ | | ۰ نظر

خاطرات دوران بارداری

 


نکاتی درباره اهمیت فیلمسازی و عکاسی از دوران بارداری

نگاه ما به پروژه دوران بارداری


عکاسی و فیلمسازی برای تولید آلبوم ژورنال و کلیپهای رویایی و عاشقانه ی دوران 

» بارداری ،
» زایمان 
و

» نوزاد (15 روز اول تولد)، 

یکی دیگر از تخصص های استودیو شمایل می باشد.

برای اغلب خانواده ها، آنچه از دوران بارداری به میراث گذاشته خواهد شد به میزان قابل توجهی در هاله ای از ابهام است و این امر موجب گشته تا بسیاری از پدران و مادران، از ثبت حرفه ای و اختصاصی این دوران بهره ای نبرند و گاهاً زمانی دست به کار شوند که فرصت برای همیشه از دست رفته است.


دوران بــــارداری آکـنـده از عـــاطفـی تــریـن لحظـــات و منحصر به فـردترین خاطـراتی است که در کنار انتـظار ورود عضو جدید به خانواده، تداعی کننده عمیق ترین احسـاسـات از دوران سراسر شادی و شور و هیجان و خاصّ بارداری است.


فیلم و عکس دوران بارداری، پروژه ای کاملاً حرفه ای جهت ثبت زیباترین و ناب ترین دوران زندگی است.


آیا زیباتر از این وجود دارد که نتیجه ی پیوند دو گُل منجر به خلقت شکوفه ای نو در عالم هستی شود.


به راستی چگونه می توان از ثبت و تولید اثری خلاقانه و بی نقص از این دوران چشم پوشی کرد؟


دوران بارداری بزرگترین نشانه از پیوند دو کبوتر عاشق است؛ نتیجه ای عالی است از تبدیل شدن یک زن و شوهر به مادر و پدر و باید به پاسداشت این تحول عظیم، هر لحظه ی این دوران را جشن گرفت و به تصویر کشید، تا به بهترین شکل ممکن برای سالهای سال حفظ، و به نسل های آینده مان انتقــال دهیم تا فرزندمان هم با چشم جان و هم با چشم دل نسبت به ریشه هایش با احساسی عمیق تر  بی اندیشند و پیوند هایش را به یاد بی آورد .

 

دوران بارداری یکی از بهترین خاطرات دوران زندگی برای هر خانواده است و شما می توانید لحظات شیرین این دوران را با عکس ها و کلیپ ها همیشگی کنید. 

شما زیبا هستید و زیبایی این دوران ستایش برانگیز است.

چه چیزی زیباتر از آنکه بتوانید خوشحالی ورود نوزادتان را، در کنار یکدیگر ثبت کنید تا فرزندتان در آینده بتواند علاقه و عشق و چشم انتظاری و لحظه شماری پدر و مادرش را، حتی قبل از اینکه پا به دنیا بگذارد به نظاره بنشیند.


حس خــالص و نـاب پـدر و مـادر شدن ، حسّی است که، بی شک یادآوری خاطراتش، فضای ذهن را عطرآگین و مشعوف می کند و چه راهکاری مدبرانه تر و اطمینان بخش تر از دنیایی که یک کارگردان هنری عکاسی و فیلمسازی بارداری در اختیارتان خواهد گذاشت.

در عکاسی دوران بارداری سعی و تلاشمان بر این است که خاص بودن و احساس متفاوت این دوران معجزه آسا و  آکنده از عاشقی را به تصویر کشیده و روح الـهـه وار عشق مــادرانـه و پــدرانـه را برایتان تبدیل به خاطره ای ماندگار کنیم.


تصویر نمادین بارداری



جهت بازگشت به منوی کامل بارداری
روی دکمه زیر کلیک کنید

menu


جهت دسترسی صفحه مرجع مطالب سایت
روی دکمه زیر کلیک کنید

کلید برگشت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.