شمایل استودیو

تصویرگر شمایل شما
کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

شمایل استودیو

تصویرگر شمایل شما

شمایل استودیو

استودیو شمایل برندی است که تداعی کننده تخصص توأم با تعهد است، افتخار ما در شمایل این است که با مفهومی نوآورانه، تصویرگر خاص ترین یادگاری ها از شیرین ترین لحظات زندگی تان باشیم.

و اینک روز مشاوره :
♥ ارائه مشاوره توسط کارشناس مربوطه
♥ بررسی خواسته های شما
♥ مشارکت و همفکری با شما در روند جلسه
♥ شخصی سازی پکیج مطابق انتخاب و توان مالی شما
♥ مشاهده نمونه کار فیلمبرداری و عکاسی
♥ مذاکره جهت عقد قرارداد در صورت پسند شما

اگر به دنبال آتلیه ای با کادر متخصص هستید تا با خیال راحت فیلمبرداری و عکاسی عروسی را بدستشان بسپارید ، ما می توانیم یک انتخاب اطمینان بخش برای شما باشیم . الآن نمی گوییم بهترین هستیم ، چون کسی بهترین است که در پایان، موجبات رضایتمندی شما را کسب کرده باشد ، اما خیالتون راحت ، بکارمون واردیم ...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

به نام  کارگشای  نشاط  بخش

سلام؛

 

     موجب کمال خرسندی و افتخار است که این پل ارتباطی امکان تعامل با شما مشتریان، همکاران و مخاطبان ارجمندی که استودیو شمایل را شایسته خدمت به خود دانسته اید، فراهم آورده است. شمایل همواره سعی دارد تا از رهگذر ارتباط با مشتریان خود از نیازهای واقعی آنان آگاه گشته و بهتـرین راهکارها را در اختیار آنان قرار دهد . این مجموعه بزرگترین سرمایه را مشتریان وفادار خود می داند و همواره سعی در خدمت رسانی و کسب رضایت ایشان دارد . خـدمتگزاران شما در استودیو شمایل از بدو تاسیس تاکنون سعی داشته اند که به پشتوانه بررسی آگاهانه بستـر فعالیت، ارزیابی ویژگی های محـیطی، درک صحیح و کارشناسانه از نیازهای روبه رشد مشتریان و شناسایی انتظارات به حق ایشان، به خدمات جدید و به روز ، در کنار تعهد و خلاقیت بی مانند، زمینه ساز خدمت دهی مناسب و درخور باشند

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

... درود بر شما همراهان گرانقدر ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

         استودیو شمایل ، در زمینه ارائه خدمات طراحی عکس ، تدوین فیلم ، عکاسی و فیلمبرداری مجالس، جشن ها و مستندسازی از سال 1380 شروع به فعالیت نموده است.

استودیو شمایل نامی است که زیبایی، کیفیت و اطمینان را در بر دارد.ما در مجموعه شمایل می کوشیم با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری عکاسی ، فیلم برداری و خدمات جانبی و استفاده از نیروهای متخصص  خدمات و محصولاتی زیبا و منطبق با سبک زندگی ایرانی اسلامی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

تیم مدیریت استودیو شمایل ، نسل جوان و دانش آموخته ای است که معتقد است که میتوان با دانش روز و استفاده از تجربه گرانمایه اساتید فن در حوزه های عکاسی، طراحی ، چاپ ، بازاریابی و فروش به یک مدل جدید و بهره ور دست یافت.کار گروهی اصل اساسی این فرآیند است زیرا بدون داشتن یک تیم در طراحی ، تدوین و چاپ و عکاسی و فیلمبرداری ، رسیدن به سر منزل موفقیت امکان پذیر نیست.

این موسسه افتخار دارد به عنوان یک مجموعه دانش بنیان کلیه فرآیندها را از آغاز تا پایان زیر نظر کارشناسان انجام دهد ؛ که نوع طراحی ، ترکیب رنگ بندی ، نور پردازی، صدابرداری، طراحی لباس و  ده ها مورد دیگر را در حوزه های مختلف توسط تیم تحقیق و توسعه مجموعه جمع آوری ، بررسی و تحلیل می گردد.

در استودیو شمایل برای بررسی و پژوهش ، طراحی و ارائه خدمات و محصولات جدید فرآیندی همیشگی برپاست و هر روز باید منتظر طرح و مدلهای جدید و خلاقانه منطبق بر نیازهای روز خانواده ایرانی باشیم .

 

در استودیو شمایل  کیفیت و نوآوری مفهومی بی پایان است.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 


 

اهداف

استودیو شمایل اهداف خود را به شرح ذیل اعلام می نماید:

 شناخت و درک کامل نیاز مشتریان و تلاش در جهت تامین آن در راستای افزایش رضایت ایشان

معرفی مؤسّسه به جامعه بعنوان یک مجموعه ی خوشنام، توانمند و متعهد به اخلاق حرفه ای و کرامت انسانی

ارتفا سطح کیفی خدمات هنری با آخرین متد روز دنیا

حرکت پیوسته به سوی بهبود مداوم عملکرد مجموعه و کیفیت خدمات و اثربخشی فرآیندهای سازمانی

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عکاسی مراسم عروسی

اکثر عکاسان حرفه‌ای به شما خواهند گفت که پرتنش‌ترین رخدادی که از آن عکس گرفته‌اند، یک عروسی بوده است. مراسمی که برای اکثر افراد یک بار رخ می‌دهد، نمی‌توان آن را تکرار کرد یا آن را بازسازی نمود، پس خیلی مهم است که به درستی از آن عکس گرفته شود.

برای ثبت این اتفاق تکرار نشدنی استودیو شمایل شما را به آشنایی با تیم عکاسی و مراحل این فرایند به شرح ذیل دعوت می نماید:

دپارتمان عکاسی شمایل متشکل از سه عکاس خانم و دو عکاس آقا می باشند. در تمام مراحل عکاسی های قبل از مراسم عروسی بدلیل اهمیت بسیار بالای آن خانم شمایل شخصا کار عکاسی را انجام می دهند و دو عکاس دیگر در همان زمان با زوایای مختلف نسبت به عکاسی  اقدام نموده که مکمل کار ایشان خواهند بود.

گروه عکاسی مراسم عروسی از یک عکاس خانم و یک  عکاس آقا و تیم آتلیه سیار که قابلیت عکاسی و چاپ عکسهای مهمانان مراسم عروسی را دارند تشکیل شده است .

لازم به ذکر است عکس های میهمانان مراسم عروسی در پایان مراسم ، چاپ و تحویل ایشان می گردد.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عکاسی اسپرت مراسم عروسی

 

عکاسی اسپرت مراسم عروسی یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین مراحل عکاسی مراسم عروسی می باشد.

آتلیه شمایل با افتخار به اطلاع کلیه دوستان میرساند برای اولین بار در ایران از لباسها با ژست های اختصاصی برای عروس خانم ها استفاده می نماید.

وجه تمایز این سبک در مدل ، تنوع ، تناسب ، شکل ظاهری و هارمونی با فضای اطراف (محیطی که سوژه در آن استقرار پیدا کرده) موجب بدست آمدن  نتیجه ای بسیار خاص می گردد که همراه با ژست ها و بکارگیری حرفه ای ترین روش ها و تکنولوژی عکاسی ، اثر و محتوی تبدیل به عکسهای رویایی می شوند. این سبک بدلیل خاص بودن بسیار مورد توجه مشتریان آتلیه قرار گرفته است.

پیشنهاد می شود که حتما حضوراً تشریف آورده و نمونه ای از کارهای انجام شده را بررسی فرمایید. 

«حتما شگفت زده خواهید شد»

 

به یاد داشته باشید :

در استودیو شمایل  کیفیت و نوآوری مفهومی بی پایان است

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

فیلمبرداری مراسم عروسی

شاید پس از عکاسی مهمترین قسمت ثبت مراسم عروسی فیلمبرداری مراسم باشد که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. به محض تعیین تاریخ عروسی با چند استودیو قرار بگذارید و به آنها مراجعه کنید. هر استودیو دو یا سه نمونه از بهترین فیلمها و آلبومهای خود را به شما نشان میدهد. کیفیت، رنگبندی و جزئیات عکسها را به دقت بررسی کنید. به کادربندی صحنه های مختلف فیلم، نحوه نورپردازی و حرکت دوربین دقت کنید.

فیلمبرداری مراسم عروسی در استودیو شمایل حداقل با دوربین 4K و HQ FHD بهمراه پیشرفته ترین تکنولوژی  روز دنیا در رشته فیلمبرداری انجام می گیرد.

انتخاب تعداد دوربین ها بستگی به شرایط ، فضا و تعداد مدعوین محترم مراسم عروسی دارد. که معمولا تعداد دوربین ها بین 2 تا 6 عدد متغیر می باشد.

ابزار هایی نظیر انواع استابلایزر، کوادکوپتر، کرین نیز به تناسب شرایط و فضای مراسم انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

در کنار گروه فیلمبرداری تیم صدابرداری نیز به صورت مستقل برای تهیه و تنظیم صدای مطلوب در مراسم حضور دارند.

ساعت کار فیلمبرداری از ساعات اولیه روز مراسم آغاز شده و معمولا شروع کار به تناسب سلیقه عروس و داماد از فضاهای مورد علاقه ایشان صورت می پذیرد و تا پایان مراسم حضور تیم فیلم برداری مستمر می باشد.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

صدا برداری انواع مراسم

برای بسیاری از ما پیش آمده در حین تماشای یک کار ویدیویی به قدری غرق تصویر آن می‌شویم که اصلا از مقوله اهمیت صدا در آن کار غافل می‌شویم، اما به محض آن‌که ارتباطمان با صدا قطع شد به تکاپو می‌افتیم تا مشکل را رفع کنیم یا از دیالوگی که نشنیده‌‌ایم، سردر‌بیاوریم.

در آن شرایط است که تازه ما به اهمیت کیفیت صدا در کار آشنا میشویم.

صدابرداری دیجیتال از مراسم عروسی شاید یکی دیگر از خدمات متمایز استودیو شمایل باشد .

با عنایت به رسالت استودیو در خصوص ارائه خدمات تخصصی با بالاترین و متمایز ترین کیفیت جهت مراسم عروسی شما بزرگواران نسبت به صدابرداری توسط تیم متخصص با استفاده از میکروفون هاى مخصوص ضبط صداى زنده مراسم بهمراه استفاده از میکسر و رکوردرهاى حرفه اى اقدام می نماید.

 

تکنسین‌های اجرایی ما در شرکت‌های مختلفی سال‌ها فعالیت داشته‌اند و اکنون در استودیو شمایل فعالیت می‌کنند، و همچنین مدیر مجموعه شمایل  دارای سابقه 20 ساله درزمینه سیستم‌های صوتی، تلویزیون‌های شهری و صدابرداری، آهنگسازی می باشد.

به یاد داشته باشید:

در استودیو شمایل  کیفیت و نوآوری مفهومی بی پایان است
و دلیل آن این است که
به تمامی جزئیات اهمیت می دهیم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

چاپ عکس مراسم عروسی

یکی از مهم ترین، ماندگارترین و زیباترین مراحل یک مراسم عروسی چاپ عکس و تهیه آلبوم عکس می باشد.

شناخت و بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و استفاده از به روزترین فناوری های چاپ و صحافی ، نقش بسیار بسزایی در تولید و تحویل یک محصول نهایی با کیفیت و ماندگاری بالا همراه با زیبایی دارد.

استودیو شمایل با بهره گیری از عوامل فوق و با در نظر گرفتن روحیات و سلایق متنوع زوج های جوان مجموعه ای از متمایز ترین آلبوم ها ، صحافی ، کیف سامسونت و ... را برای شما در نظر گرفته است .

شما می توانید  قبل یا هنگام عقد قرار داد نوع آلبوم ، سایز، کیف ، جلد و صحافی را مشخص و سفارش دهید.

طبق برنامه ریزی زمان تحویل عکس ها و آلبوم مورد نظر به اطلاع شما خواهد رسید و بدون تاخیر ماندگار ترین هدیه زندگی مشترک شما تقدیم حضور می گردد.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عکاسی و آتلیه کودک

انسانها اگر تصویری از ماههای قبل از تولد خود ، لحظه تولد ، اولین دیدار با پدر و مادر ، اولین اتاق و محل سکنی ، اولین استحمام و ... داشته باشند  .

 

همه ما  از  دیدن این تصاویر و عکسها در تمام طول عمر لذت می بریم!!!


- کودکانتان از شما خواهند پرسید من چه شکلی بودم :

از میان شاخه های گوناگون و رنگارنگ عکاسی، عکاسی از نوزادان و کودکان یکی از جذاب ترین هاست. برای رسیدن به نتیجه رضایت بخش، باید زمان زیادی را صرف کرد، که لحظات و زوایای ویژه، از زندگی کودکان را در ترکیب بندی با چیدمانهای خلاقانه کنارِ هم نشاند تا بتوان صمیمیت، خنده های عمیق و رفتار های بی آلایش کودک را به تصویر کشید. در این میان کاربرد درست نورپردازی و فوت و فن های بایسته کمک می کند هدف از کار که خود کودک است از یاد نرود.

 

استودیو شمایل در راستای توسعه فعالیت خود ، عکاسی بارداری و تخصصی کودک ، پکیج کامل تولد را به خدمات خود افزوده  است

استودیو شمایل برای ثبت این لحظه های تکرار نشدنی پکیج تولد از شش ماهگی بارداری مادر که شامل عکاسی بارداری در هر ماه می باشد، فیلم برداری بیمارستان ، لحظه تولد، دیدار شما با کودکتان برای اولین بار، ثبت حضور فرزند شما برای اولین بار در منزل، فیلم برداری اتاق خواب کودک و عکاسی کودک تا  1 ماه بصورت مستمر هر ماه در فضای آتلیه عکاسی کودک و مادر و ..

در نهایت این مجموعه عکاسی و فیلم برداری در قالب آلبوم و فیلم نهایی تقدیم عزیزان می گردد.

سایر خدمات عکاسی کودک

  • عکاسی کودک از اولین ماه تولد تا پایان 12 سالگی انجام می شود.
  •  عکاسی در آتلیه کودک  توسط گروه عکاسی استودیو شمایل و دانش آموختگان عکاسی  و با استفاده از ابزارها ، دکورها و لباس های خاص این نوع عکاسی انجام می شود.
  •  

استودیو شمایل با افتخار هدایا و تخفیف های ویژه ای جهت مشتریان وفادار خود در نظر گرفته است.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


آتلیه عکس سنتی مازندرانی و گیلانی

    

دنیای تشنه عافیت و عاطفت ، چشمه زلال فرهنگ و هنر اصیل اسلامی و ایرانی در قالب های بومی محلی را بی تردید چشم انتظار است .

اکنون که همّت  به بار نشسته و اقبال عمومی تشنه ی ارتباطِ هر چه بیشتر با میراثِ گذشتگان است و در این بازارِ مکاره تهاجمِ فرهنگی ، ترویج سبک زندگی اسلامی احیاء فرهنگ بومی و فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت جلب مشارکت های عمومی در قالبِ رشد و توسعه ی این دست فعالیت ها و ترغیبِ جامعه به آشنایی با پوشش محلّی و فرهنگِ غنی ای که در نحوه ی زندگیِ بومی مـازنـی نهفته است  قایل هستیم ، مجموعه ی اعضای آتلیه سنتی شمایل با توجه به توانمندی های گوناگون در طراحی صحنه با آرایه های بومی خاص تبری و مازنی و دوخت لباس محلّی ، ارتباطِ مؤثر با تولیدکنندگانِ ابزار و ادواتِ کاربردی در زندگی روزمره (تاریخی) اقوام مازنی و جمع آوری و نمایشِ آنها به گونه ای که تداعی کننده نمایی از فضای زندگی قدیمِ مازندرانی می باشد ، با افتخار آمادگیِ خود را جهت ارایه خدمت ، شرکت در جشنواره ها و نمایشگاهها و دایر نمودن غرفه های ثابت در مناطق گردشگریِ مورد نظر اعلام می دارد.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . از سرچشمه بنوشید . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 عکس و فیلم شمایل


ما با شُمـا ... یَـل می شویم

 

و هر لحظه در انتظار ارتباطی از طرف شما هستیم

جهت دسترسی صفحه مرجع مطالب سایت 
روی دکمه زیر کلیک کنید

کلید برگشت