شمایل استودیو

تصویرگر شمایل شما
کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

شمایل استودیو

تصویرگر شمایل شما

شمایل استودیو

استودیو شمایل برندی است که تداعی کننده تخصص توأم با تعهد است، افتخار ما در شمایل این است که با مفهومی نوآورانه، تصویرگر خاص ترین یادگاری ها از شیرین ترین لحظات زندگی تان باشیم.

و اینک روز مشاوره :
♥ ارائه مشاوره توسط کارشناس مربوطه
♥ بررسی خواسته های شما
♥ مشارکت و همفکری با شما در روند جلسه
♥ شخصی سازی پکیج مطابق انتخاب و توان مالی شما
♥ مشاهده نمونه کار فیلمبرداری و عکاسی
♥ مذاکره جهت عقد قرارداد در صورت پسند شما

اگر به دنبال آتلیه ای با کادر متخصص هستید تا با خیال راحت فیلمبرداری و عکاسی عروسی را بدستشان بسپارید ، ما می توانیم یک انتخاب اطمینان بخش برای شما باشیم . الآن نمی گوییم بهترین هستیم ، چون کسی بهترین است که در پایان، موجبات رضایتمندی شما را کسب کرده باشد ، اما خیالتون راحت ، بکارمون واردیم ...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

نحوه اجرای پروژه بارداری

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ب.ظ | | ۰ نظر

نحوه اجرای پروژه بارداری

 



توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای پروژه بارداری در استودیو شمایل


به علت شرایط ویژه ی فیزیکی و احساسی که مادر، در این دوران با آن دست و پنجه نرم می کند، ایستادن و نشستن برای خانم های باردار محدودیت هایی دارد، لذا تسلط بر ارائه و اجرای ایده های خلاقانه، هنری در کنار مهارت فنی، برای ثبت بهترین عکسها در کمترین زمانِ ممکن در این ژانر  بسیار اهمیت دارد.

 

برای هر پروژه عکاسی بارداری از 45 دقیقه تا حداکثر 90 دقیقه و برای فیلمبرداری بارداری نیز کمی بیش از این، زمان مفید در نظر گرفته می شود.

زیباترین صحنه های ژانر بارداری در فضای باز یا دکور ها و اماکنی که از پیش برای خلق اثر طراحی و برای این ژانر در نظر گرفته شده اند، به نتیجه می رسد. 

چنانچه ثبت و ضبط ها در آتلیه و یا محل سکونت خانواده محدود گردد، معمولا از فونهای ( پرده های ویژه عکاسی ) تک رنگ و شرایط محیطی محل عکسبرداری حداکثر استفاده می شود
.

در عکسبرداری یا فیلمبرداری بارداری با توجه به شرایط خانواده، طراحیِ صحنه هایی با فیگور ها و ژست های مخصوص بارداری برای مادر بصورت انفرادی و همچنین مادر و پدر بصورت دو نفره با لباس های سِت شده ( با هم ) و یا همراه با دیگر فرزندان به صورت خانوادگی، همراه با کارگردانی صحنه توسط مدیر اجراییِ عکاسی و فیلمبرداری و دستیارانشان انجام می پذیرد.

عکاسی و فیلمبرداری و همچنین طراحی و تدوین، در کلیه بخش های خانوادگی از جمله بارداری، توسط کادر بانوان انجام می پذیرد و لازم به توضیح است؛ ضمن اینکه همگی دست اندرکاران در استودیو شمایل دارای تحصیلات علمی و عملی مرتبط می باشند، همگی هنرمند، با اخلاق و مهربان و با تجربه بسیار بالا هستند و امیدواریم لحظاتی خاطره انگیز، همراه با امنیت و آرامش را درکنارشان تجربه کنید.

 

 

استودیو شمایل در تمامی بخش های فنی و تخصصی از دستگاه های مدرن و استاندارد بهره مند است و کلیه تجهیزات نورپردازی ما دارای فیلتر های کاملاً بدون ضرر می باشند.

 


سؤالات متداول:

با نگرانی در مورد ترک های روی شکم، تورم پاها و یا چاقی بازو ها چه کنم؟


قبل از آمدن به استودیو حتماً موهای زائد روی شکم و بدن را کاملاً اپیلاسیون یا شِیو نمایید، 

ولی در خصوص ترک های روی شکم، چاقی بازو ها، کتف، پهلو، باسن و ... لطفاً نگران نباشید، چراکه این موارد با نظارت شما عزیزان و به توسط ویرایشگران ما بصورت کاملاً حرفه ای و متناسب با نظر شما، بر طرف می شود.

 

تاکید می گردد که عوامل اجرایی در تمام مراحلِ کار خانم می باشند.

 


آیا در عکس بارداری از وسایل به خصوصی هم استفاده می شود؟

ما در بعضی موارد از ابزارهای خاصی استفاده می کنیم که کاملاً با موضوع بارداری مرتبط بوده و  یا در سناریوی فیلمسازیِ پروژه مربوطه لحظ گردیده، البته اغلب موارد اساسی در استودیو موجود است و برخی موارد سلیقه ای هم مربوط به شما مشتری محترم می باشد.

 

برای کسانی که بارداری دوم را سپری می کنند هم مدل و ایده های خاصی برای عکس بارداری دارید؟

البته، مدل های خاصی برای عزیزانی که بارداری دوم را سپری می کنند طراحی شده که بتوانند عکس مادر و فرزندی و عکس های خانوادگی زیبایی با ایده های ناب داشته باشند.


نکته:


در حین اجرای پروژه از رفتارهایی که تمرکز عوامل اجرایی را بر هم بزند جداً خود داری فرمایید:


  • »محدوده زمانی تعیین شده، تنها فرصتتان می باشد لذا نسبت به ساعت مندرج در قرارداد دقت بفرمایید

  • »بصورت معمول، زمان تحویل عکس‌ها چهار هفته پس از روز انتخاب عکس‌ها می‌باشد

  • »خواهشمند است از آوردن همراه خوداری کرده و در صورت نیاز از قبل با استودیو هماهنگ نمایید

  • »امکان تمیز کردن کفشها با فتوشاپ مقدور نمی باشد، لذا بهتر است کفش ها هنگام عکاسی نو یا بسیار تمیز باشند

  • »تصویربرداری نکنید (در حین اجرای پروژه از گرفتن سلفی !!! و ...!!! اجتناب بفرمایید)

  • »به مجری طرح اعتماد کامل داشته باشید

    جهت بازگشت به منوی کامل بارداری 
    روی دکمه زیر کلیک کنید

    menu


    جهت دسترسی صفحه مرجع مطالب سایت 
    روی دکمه زیر کلیک کنید

    کلید برگشت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.